با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

معرفی برترین هدست های پلی استیشن 2024

هدست های متنوع بسیاری تولید و به بازار عرضه شده است اما در این مقاله ما قصد داریم بهترین هدست های پلی استیشن 2024 را معرفی کنیم. بدون شک بهترین هدست های به شما تجربه های عالی از جمله: کیفیت صدای بالا، میکروفون با وضوح عالی، ارگونومی مناسب برای استفاده طولانی مدت و .. را می دهند. با خرید بهترین هدست های پلی استیشن 5 می توانید به صورت روزمره از هدست حرفه ای و با کیفیت خود استفاده کنید. در ادامه به معرفی و بررسی مشخصات فنی بهترین هدست های واقعیت مجازی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

معرفی هدست plus 3D

معمولاً برای تجربه واقعیت مجازی (VR) طراحی شده‌اند. آنها از فناوری‌هایی مانند صفحه‌های نمایش 3D، حسگرهای حرکت، و گاهی هم مکانیک لمسی استفاده می‌کنند تا به کاربران این تجربه را فراهم کنند. این هدست‌ها معمولاً از طریق اتصال به دستگاه‌هایی مانند کامپیوترها، کنسول‌های بازی یا گوشی‌های هوشمند کار می‌کنند.Top of Form

مشخصات فنی هدست plus 3D

از ویژگی های منحصر به فرد  هدست واقعیت مجازی plus 3می توان به کیفیت بالای صدا اشاره کرد. در واقع با خرید این هدست تشخیص دادن این مسئله که صدا از کجا می آید کار بسیار ساده ای خواهد بود. از مزایای تشخیص صدای حرفه ای توسط هدست  pulse 3D می توان به نابودی راحت دشمن اشاره کرد.  از دلایلی که باعث می شود کاربران علاقه مند به خرید این هدست باشند می توان به وزن کم، قابلیت حذف کننده نویز اشاره کرد. برای خرید هدست pulse 3D می توانید به سایت معتبر یگانه استور مراجعه کنید.

  • وزن 295 گرمی
  • 12 ساعت دوام عمر باتری
  •  دارای رابط بی سیم و باسیم
  • دارای جک 3.5 میلیمتری صدا
  • استفاده از تکنولوژی tempest 3D Audio

معرفی هدست plus 3D

 

معرفی هدست با سیم SteelSeries Arctis Prime

اگر قصد خرید یکی از بهترین های هدست پلی استیشن 5 را با قیمتی مقرون به صرفه دارید ما به شما هدست با سیم SteelSeries Arctis Prime را پیشنهاد می کنیم. از ویژگی های منحصر به فرد این هدفون می توان به وزن 348 گرمی، اسپیکر های صوتی پیشرفته، میکروفون clear cast نیز اشاره کرد. جالب است بدانید که هدست SteelSeries Arctis Prime  نسبت به دوام بالای باتری که دارد در بازار با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد. قابلیت های فوق العاده میکروفون این هدست باعث می شود که به خوبی نویز های اطراف شما حذف شوند و نهایت استفاده را از بازی ببرید. با توجه به این مساله که این هدست قابلیت های پیشرفته ای برای تجربه بازی های مهیج را ندارد اما با عملکرد عالی و قیمتی مناسب مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

معرفی هدست  SteelSeries Arctis Nova 7

هدست SteelSeries Arctis Nova 7  بدون سیم و با استفاده از سیم قابلیت استفاده را دارد. برای استفاده از حالت بی سیم تنها کافی است از یک دانگل ب سیم usb-c  نیز استفاده کنید. با توجه به قدرتی که باتری این هدست دارد به مدت 38 ساعت می توانید از آن در حالت نرمال استفاده کنید. از مزایای خرید هدست SteelSeries Arctis Nova 7 می توان به میکروفون دو جهته، سازگاری کامل با تکنولوژی Tempest 3D Audio و Spatial Audio ۳۶۰ درجه اشاره کرد. اگر به دنبال خرید هدست با کیفیت صدای بالایی هستید باید بگوییم که هدست SteelSeries Arctis Nova 7 بهترین گزینه برای شما می باشد.

مزایای خرید هدست  SteelSeries Arctis Nova 7

  • 38 ساعت دوام باتری
  •  دارای میکروفون حذف نویز
  • بهره بردن از بلوتوث نسخه 5.0
  • دارای دانگل usb برای اتصال بی سیم
  • سازگاری بالا در اتصال به دستگاه های مختلف
  • گوش دادن به موزیک  و گفتگو با دیگران هنگام اجرای بازی
  •  اگر علاقه مند به اتصال سیمی هستید هم می توانید از این ویژگی استفاده کنید.
  •  هدست SteelSeries Arctis Nova 7 با تکنولوژی Tempest 3D Audio سازگاری کامل دارد.

 بررسی هدست SteelSeries Arctis Nova 7 از نظر کیفیت صدا

با اینکه کیفیت صدای این هدست در حالت عادی هم عالی است، اما می‌توان با نرم افزار Sonar کمپانی SteelSeries، تنظیمات اکولایزر را برای سفارشی کردن کیفیت صدا، تغییر داد. هدست SteelSeries Arctis Nova 7 با بهره بردن از یک طراحی با دوام،‌ پد‌های قابل تنفس AirWeave و قابلیت تنظیم ارتفاع اسپیکر‌ها، شما را در طولانی‌ترین نشست‌ها همراهی کرده و تجربه راحتی برای شما رقم خواهد زد. همچنین می‌توان با استفاده از دکمه‌های قابلیت ChatMix این کمپانی، میزان بلندی صدا‌هایی که به صورت هم زمان از بازی و از دستگاه‌های دیگر پخش می‌شود را، به صورت مجزا، تنظیم کرد.

 

 

معرفی هدست Razer Barracuda X

هدست Razer Barracuda X دارای رابط های سیمی و بی سیم است که  نسبت به نیاز کاربر امکان استفاده از هر دو حالت وجود دارد. برای اتصال بی سیم usb نیاز است که از دانگل usb استفاده شود. از هدست  Razer Barracuda X  به مدت 20 ساعت در حالت نرمال می توانید استفاده کنید. این هدست از نظر وزنی با 250 گرم وزن  نسبت به هدست های قبلی بسیار سبک تر می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد هدست Razer Barracuda X می توان به تکنولوژی های THX Spatial Audio و Tempest 3D Audio اشاره کرد.

 

هدست Razer Barracuda X

 

معایب خرید هدست Razer Barracuda X

پشتیبانی می کند. برای فعال کردن ویژگی THX Spatial Audio، متاسفانه به برنامه‌ای پولی نیاز است، اما در عوض می‌توانید بازی‌های خود را با صدایی عالی انجام دهید. کیفیت و شفافیت صدای این هدست می‌تواند در حین بازی با کنسول پلی استیشن 5 یا کامپیوتر شخصی، به شما برتری بزرگی نسبت به حریفان داده و می‌توانید از جهات مختلف آن‌ها را شناسایی کنید.

 

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید