با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

سوالات متداول درباره اپل ویژن پرو

هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو دنیای دیجیتالی را وارد دنیای فیزیکی انسان ها خواهد کرد. با استفاده از هدست واقعیت مجازی می توانید در دنیای دیجیتالی با استفاده از حرکت چشم ها و دست ها کار های مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین می توانید از صدای خود استفاده کرده و تجربه ای بی نظیر از هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو داشته باشید. در ادامه با بررسی ویژگی های این هدست واقعیت مجازی همراه ما باشید.

اپل ویژن پرو

قابلیت های جذاب هدست اپل ویژن پرو

 یکی از دلایل محبوبیت هدست اپل ویژن پرو در میان مردم تشخیص صدا، حرکت دست و چشم های کاربران نیز می باشد. همچنین کیفیت بالای سخت افزار هدست اپل ویژن پرو نیز نشان دهنده طول عمر بالا آن می باشد.  از ویژگی های سخت افزاری اپل ویژن پرو نیز می توان به صفحه نمایش با کیفیت، پردازنده قدرتمند، دوربین های سه بعدی و بهره وری از فناوری spatial audio نیز اشاره کرد. این هدست گزینه‌ای مناسب برای کارهایی روزمره همچون وب گردی، فیلم دیدن، گرفتن عکس و فیلم، چت کردن با دیگران و حتی بازی کردن، باشد. این هدست از سیستم عامل visionOS کمپانی اپل بهره می‌برد و کاملا با دیگر محصولات این کمپانی از جمله آیفون، آیپد و لپتاپ‌های مک، سازگار است. با توجه به قیمت بالای آن، توصیه می‌شود که خریداران قبل از تهیه این هدست، نیاز‌ها و شرایط خود را بررسی کنند. به همین منظور، در این مطلب سعی شده است که متداول‌ترین سوالات در مورد هدست Apple Vision Pro، به شما ارائه شود.

 هدست واقعیت مجازی اپل پرو

 استفاده همزمان عینک طبی با اپل ویژن پرو امکان پذیر است؟

یکی از دغدغه های ذهنی افرادی که از عینک طبی استفاده می کنند این است که در زمان استفاده از هدست واقعیت مجازی اپل نیز می توانند از عینک طبی استفاده کنند یا خیر؟ متاسفانه امکان استفاده هم زمان از عینک طبی نیز وجود ندارد اما شرکت اپل برای این دسته از افراد امکان استفاده از عدسی های چشمی zeiss را فراهم کرده است. بنابراین اگر چشم های شما ضعیف است دیگر نیاز نیست نگران نحوه استفاده از هدست واقعیت مجازی اپل پرو ویژن باشید. چرا که عدسی های چشمی به شما دید دقیق تری هدیه خواهند داد. نحوه استفاده از عدسی های چشمی بسیار آسان است و شما می توانید آن ها را به صورت مغناطیسی به هدست خود وصل کنید.

جربه کاربران آمریکایی از هدست Apple Vision Pro در سفرهای بین المللی چگونه خواهد بود ؟

هدست Apple Vision Pro، همراهی عالی در سفرهای کاربران محسوب می‌شود و زمانی که کاربران آمریکایی به خارج از کشور سفر می‌کنند، تجربه‌ای ثابت را از این هدست دریافت خواهند کرد. این بدان معناست که برنامه‌ها و محتوای این دسته از کاربران در حین سفر در دسترس خواهد بود و آن‌ها می‌توانند از برنامه‌ها، موزیک، تلویزیون و فیلم‌های خود، لذت ببرند. در حین پرواز با هواپیما، کاربران می‌توانند حالت Travel Mode را در هدست خود فعال کنند. با فعال کردن این گزینه، هدست با حرکات خاص هواپیما‌های مسافربری تطابق پیدا کرده و بهترین تجربه ممکن را در حین استفاده به شما ارائه می‌دهد.

نحوه سفارش عدسی zeiss

 

هنگامی که شما در وب سایت اپل این محصول را سفارش می‌دهید، یک سری سوالات از شما پرسیده می‌شود. شما با پاسخ دادن به این سوالات، مشخص می‌کنید که آیا به عدسی‌های ZEISS نیاز خواهید داشت یا خیرد. اما به طور کلی، اگر از عینک برای اصلاح دید خود استفاده نمی‌کنید، احتمالا نیازی به خریداری عدسی‌های ZEISS نخواهید داشت. البته این موضوع درمورد لنز‌های چشمی متفاوت بوده و در حین استفاده از هدست Apple Vision Pro می‌توان از اکثر لنز‌های اصلاح دید، استفاده کرد. 

 

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید